muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

vrijdag 18 december 2009

tussen bericht over het dashboard

Hallo allemaal,

Ik volg via het dashboard nu al een tijdje de wederwaardigheden van mijn 23 dingenmaatjes.
Tot nu toe veel interessants tegen gekomen. Nu vroeg ik me laatst af hoe ik daar zelf een berichtje zou kunnen achterlaten, want het leek me voor jullie niet leuk dat er nooit een stukje van mij op staat.
Nu zit ik toevallig in de computerruimte samen met Grietje Mus, die net zegt, dat ze via haar dashboard mijn stukjes aan het lezen is.Jullie willen vast wel geloven, dat ik stom verbasd was. Ik ben zeer gelukkig dat ik hier door toeval achter ben gekomen en naar jullie toe, dus niet nalatig ben.
Gelukkig weer iets wijzer

2 opmerkingen:

  1. Als je iemand volgt, zoals ik jou volg, komt er automatisch een berichtje bij mij binnen als jij iets nieuws hebt toegevoegd aan je blog.
    Volgens mij krijg jij in je gmail postbox ook zulke berichtjes binnen. Kijk maar eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Jan het is heerlijk jouw verbaasde reactie te lezen.............Ja je kunt meer dan je denkt hé. Ik hoop dat je straks naar je mooie peramuziek kunt luisteren in de computerruimte.
    Aan de lerarentafel zo als jij het noemt klinkt het goed. veel luister plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer