muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

maandag 14 december 2009

Ding 10 Delicious

Ik probeer thans me te laten registreren bij dit fenomeen, daarbij gebruik ik de handleiding van :
KarelSchiepers. Die heeft het over
1 surf naar de site van del.icou.us. als ik dat doe com ik bij : delicious.com., dat is volgens mij niet goed of hoe zit dat. In ieder geval is het mij niet gelukt het internet te bewegen om de voorgestelde handeling van de heer Schiepers voor mekaar te krijgen
Heb geprobeerd in te" sign uppen", maar dan moet dat in yahoo. Ik vind dat vreselijk verwarrend, want daar is toch geen beginnen aan als ik daar ook email krijg, die ik dan weer bij moet gaan zitten houden.Ik werk dit bericht nog wel bij, maar dan weet een ieder dat dit voor mij op dit moment een raadsel is en ontzettend frustrerend . Ik ben een mens van goede wil, maar ....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer