muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

woensdag 30 december 2009

ding 15 podcast

Heb net wat geexperimenteerd met dit fenomeen.
Als voorbeeld heb ik naar een deel van het hoorspel over mijn idool O.B.Bommel geluisterd.
Zelfs al zette ik de podcast in de werkbalk onderin de computer, om het verhaal over podcast te lezen, dan nog gingen de hoorspelacteurs onverdroten door.
Ik stel me voor als je bedlegerig bent, dat dit een leuke verstrooiing is. Toch lees ik de verhalen liever en geniet van de prachtige tekeningen van Marten Toonder.
Ondertussen ben ik aan het bedenken, wat de toepassing op het werk zou kunnen zijn.
Ik kom erop, dat het misschien mogelijk zou moeten kunnen zijn als je (een) lezing(en) in het land over een bibliotheekonderwerp heb gemist, dat je je kunt abonneren op deze lezing(en).
Dus dat je geen reportage leest, maar het echt hoort. Het liefst ook voorzien met de interactie van de overige aanwezigen.

2 opmerkingen:

  1. Hallo janopera.
    Ik had eigenlijk verwacht dat ik een heel enthousiast verhaal van jou zou lezen over podcast, ook al vanwege je liefde voor (klassieke) muziek. Opmerkelijk, maar wel herkenbaar, dat je Bommel liever leest dan beluisterd als hoorspel.
    groeten van Grietje Mus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janopera, je idee om lezingen op podcast te zetten is excellent zo kunnen mensen die naar de lezing wilde gaan maar niet konden toch nog genieten van hun favoriete schrijver/schrijfster.
    Een goed 2010 gewenst.
    Groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer