muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

dinsdag 15 december 2009

ding 10 afronding Delicious

Hierbij een voorlopig verslag over delicious.

Heb dankzij de engel nu dus een tijdje op dit ding rondgezworven. Als ik Internet zou hebben, dan zou ik me eindeloos in mijn hobby muziek kunnen verliezen.
Een schat aan informatie kun je via de sleutelwoorden (tags) kwijt. en oproepen. De digitale wereld wordt er een stuk overzichterlijk er van, maar hoe blijf je ten allertijden overzicht houden, daar zouden we nog weleens met zijn allen inhoudelijk over mogen hebben. Want orde en systeem daar blijf ik een voorstander van.

Verder heb ik de hele handleiding van de heer K. Schiepers een aantal keren door gelezen, die het een en ander heel helder in mijn moedertaal uit de doeken heeft gedaan.

Een overzichtellijk voorbeeld van het gebruik van delicious werd mij op een dependance door een welwillende collega getoond. Gelukkig was dit keurig netjes op orde en er was inderdaad een zekere regelmaat te bespeuren.

4 opmerkingen:

  1. Gelukkig dat er engeltjes bestaan, zeker in een week dat beide coaches afwezig waren en jij in nood denkt te verkeren. (Ik ben nu heel benieuwd wie jouw reddende engel was; vanwege die privacy mag je volstaan met initialen.)

    Fijn dat je het gemak van Delicious ontdekt hebt. Het is mijn streven om dit onderdeel bij het inlichtingenwerk in te zetten. Uiteraard moet daar dan eerst goed, inhoudelijk overleg aan voorafgaan.

    Was die vestiging waar jij Delicious bekeken hebt mijn filiaal of wordt het ergens anders ook al gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Opera,

    Dat ziet er goed uit hoor!!
    Je kan het, je kan het, alleen tijd...............dat is het probleem.
    Maar operaatje het komt echt goed.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo coaches,

    jullie weten niet half hoe belangrijk ik het vind als jullie mijn verrichtingen volgen.Nu krijg ik tenminste een beetje respons. Anders voel ik mij een roepende in de woestijn.
    Mijn reddende engelen (het zijn er inmiddels twee zijn grietje mus en leestjesnieuws.

    inderdaad Sylvie het was jou filiaal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor je geroep, hoor!
    Elke keer als één van de 23#'ers een nieuw blogberichtje post krijg ik daar een melding van via mijn GoogleReader. Ik lees het dan ook vrijwel meteen. Alleen... ik sta soms een paar cactussen verder in jouw woestijn en kan niet altijd meteen reageren, ik probeer dit wel te doen als er een directe vraag gesteld wordt.

    Het voordeel van deze manier van leren (zelfstandig en niet klassikaal) en niet meeteen hulp bij noodkreten krijgen, is dat je zelf de dingen moet onderzoeken en uitproberen. Trial and error, ik noemde het al eerder. Niet alleen blijft het geleerde dan (hopelijk) langer hangen; je krijgt zo ook zelfvertrouwen om andere (internet)dingen uit te durven vogelen.
    Mooie voorbeelden zijn jouw 2 reddende engelen; zij voelen zich zeker genoeg om jou bij te staan. Probeer, als je tijd hebt, ook de blogs van de andere collega's te lezen - misschien kan je zo ook een keer voor reddende engel spelen. En anders pik je op deze manier wat van hun ervaringen op.

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer