muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

dinsdag 29 december 2009

ding 12 twitteren

Helaas,

maar ik voel geen enkele neiging om met wie dan ook te twitteren.
Daar ik geen computer of mobile telefoon heb, is de kans dat ik spontaan ga twitteren ook uitermate klein.
Er wordt vermeld dat twitteren iets weg heeft met kroegbezoek, wat ik ook maar matig interessant vind. Ik ken al genoeg mensen en zit echt niet op nog meer personages te wachten.
Hoe kun je dit fenomeen toepassen op je werk, dat is wat me meer bezig houdt.
Sta open voor de gedachten van anderen hoe dit praktisch zou kunnen worden toegepast.

1 opmerking:

  1. Tussen de twitteraars die ik volg zitten nogal wat biebmensen en een paar van hen twitteren tijdens hun baliedienst. (Ik stel me zo voor dat je op dit punt zeer verbaasd zo niet verbijsterd kijkt...) Zij vertellen van de vragen die zij krijgen en welke antwoorden zij daarop geven. Dit is vaak heel leerzaam en soms ook erg vermakelijk. Voor henzelf (en dus hun klanten) kan het heel handig zijn: als ze het antwoord schuldig moeten blijven is er bijna altijd wel een andere twitteraar die te hulp schiet.
    Ik wil hiermee niet zeggen dat onze organisatie ook zou moeten twitteren tijdens het werk (zeker niet met onze internetverbinding en systeemmogelijkheden) - ik leg het alleen uit. En ik wil hieraan toevoegen dat ik wel enthousiast ben over twitter maar zelden of nooit een kroeg bezoek.

    PS Dat je geen pc hebt, wist ik, maar heb je echt geen mobieltje? Dan ben je nog unieker dan ik al dacht!

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer