muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

woensdag 9 december 2009

Ding 7 en 8

Vandaag mij verder vediept in het Flickr gebeuren. Het valt me op, dat mijn pogingen in eerste instantie vrij hopeloos zijn, maar dan herinner ik me ineens een toepassing, die ik al eens eerder gezien heb . Na een hoop gepruts en uitproberen kom ik tot een heel aardig resultaat.



Toen ik ook de bewerkte foto's op mijn blog had toegevoegd ben ik mij gaan orienteren wat ik bij ding 8 zou moeten doen. Tot mijn schrik kom ik er achter dat ik dat dus eigenlijk illegaal bij 7 al heb gedaan.

Geachte coaches moet ik mij nu toch nog verder orienteren of mag ik verder met ding 9



Morgen ga ik daarmee verder tenzij jullie mij voor 11.00 op die dag nog middels een tegenbericht ervan weten te weerhouden.

1 opmerking:

  1. Hoi Jan,
    Een kort berichtje vanuit de lappenmand (ik begrijp dat coach I. vrij is en coach M. ...?): je gaat goed zo!
    Heb je mijn mailtje nog ontvangen over het wat minder diep ingaan op 'n paar dingen? Flickr was nl een van die dingen.
    Wat mij betreft kan je door met #9.

    NB "Prutsen en uitproberen" is een mooie omschrijving van "trial and error" (computer/internet-term).

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer