muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

woensdag 30 december 2009

Ding 14 instant messaging

Nu merk ik dat het toch wel een gemis is, dat ik bij deze cursus zo achter aan kom hobbelen.
Niemand is hier mee bezig. Nog en geluk bij een ongeluk was, dat Grietje Mus al weken geleden bij dit fenomeen was en mij heeft gedwongen om met haar te chatten. Dat kwam toen helemaal niet uit, omdat ik bezig was met verslaglegging van één van de 23 dingen. Later heb ik het goed gemaakt.
Een ander wapenfeit wat ik nog kan vermelden betreft een verzoek van een klant om verlenging van een IBl boek. Ik zocht bij de Technische Universiteit van Twente naar de IBl afdeling of naar een e-mail adres, maar kwam bij een mogelijkheid van chatten uit. Indien gewenst kan ik een kopie overleggen met de tekst, die ik met" mijn chatter "gebezigd heb.
Een bijzonder detail is dat mijn chatgenoot bekende dat deze service nog maar net in de lucht was en dat er nog maar weinig respons op kwam. Een ander opmerkelijk feit was, dat hij/zij zich afvroeg, waarom ik niet gewoon gebeld had, ' want voor verlenging is dat toch veel praktischer'
Dat vond ik wel prachtig om telezen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer