muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

vrijdag 5 februari 2010

Evaluatie vervolg c.q. ontboezeming

Had de hele middag hiervoor gereserveerd. Helaas waren er 2 collega's ziek, 2 op cursus en 3 vrij.
Het rooster werd daardoor heel ingewikkeld en aangezien van mij verwacht wordt, dat ik met mijn denkraam tot een oplossing van dit probleem in staat ben, moet ik derhalve alle zeilen bij zetten om er uit te komen.
Het was daarbij onvermijdelijk dat ik ook mijn beste beentje moest voorzetten om mijn collega's aan de balie bij te staan.
Mijn administratie moest echter ook dringend worden afgemaakt, dat ging dus ten koste van mijn afronding van de evaluatie .
Voordeel is nu wel dat ik nu met een beetje 'geluk'ook zo'n 'mooi'vervolgverhaal kan schrijven als Nel P. Ik heb per slot van rekening nog bijna 14 dagen voor dat ik klaar moet zijn.Hoewel ik never nooit zal kunnen tippen aan de schoonheid van haar verhaal.
De lust om verder te gaan met deze story is vandaag wel naar een bedenkelijk peil gezakt.
Zal ik nog veel verder komen?

1 opmerking:

  1. hallo Janopera, Nee geen vervolg-verhaal zoals Nel P.(wat prachtig was) maar gewoon een "JAN"
    verhaal.Alleen Jan, hier moet wel optijd een eind aan komen en wij zijn er niet bij om je op tijd een halt toe te roepen, dus Jan doe je best maar niet TE........... (grapje)

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer