muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

donderdag 4 februari 2010

Ding 23 Evaluatie

Het is vreemd om de zoektocht nu af te sluiten.Ik heb het idee dat ik slechts aan een aantal dingen heb geroken.
Er is vast nog veel meer dat eigenlijk onder de aandacht zou moeten worden gebracht.
Zit nu in tweestrijd om nu een zucht van verlichting te slaken, dat het over is.
Over is het natuurlijk niet! Nu komt het er op aan om alles wat voor mij waardevol zou kunnen zijn vast te houden.
Heb geen idee hoe je de "verworvenheden" minimaal op dit beginnersniveau zou moeten houden.
Misschien moet ik om een "eeuwige toegang" in ruimte 1.18 vragen, om zodoende bij tijd en wijle, de stof weer eens te herkauwen en met nostalgische blikken naar mijn met bloed en tranen gewrochte blog te kijken.
Wellicht zal de één of andere lezer menen, dat een eigen Internetaansluiting nu op zijn plaats is, maar daar heb ik toch zo mijn twijfels over. Het was bijzonder aangenaam dat Cultura mij deze werkplaats ter beschikking heeft gesteld. Ik was er op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag regelmatig te vinden. Gedisciplineerd moest ik zijn om op tal van vrije donderdagen toch mij weer hierheen te begeven. Het had voor mij één groot voordeel. Voorzover ik niet op het werk was, hoefde ik mij in mijn zo geliefde vrije tijd nooit met de cursus bezig te houden.
Waar ik van menigeen geween en tandengeknars bespeurde over de vrije tijd, die verloren ging
en waar de geliefden zijn/haar eenzame weg moesten zien te vinden, bij o.a. het wandelen in de vrije natuur , omdat zijn of haar geliefde aan de computer gekluisterd was om al de 23 wonderen van Internet te vinden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer