muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

donderdag 4 februari 2010

Evaluatie vervolg algemeen en Ding 1

Wat mij zoal opviel.
Ploeteren en uitproberen dat was het adagio of is het adagium, na gekeken in 'wiwix en dan denk ik toch dat adagio heel erg fout is. Dus het is adagium. Met dank aan Wiwix'.
Door ondervinding en vallen en opstaan komen tot loutering en verheffing in het MYSTERIE van de 23 dingen van Internet.
Geschoold in de klassikale onderwijzing, was het al heel frustrerend, om te horen van de coaches,dat er door hen geen lessen gegeven zouden worden en er geen proefwerken of overhoringen zouden plaats vinden. Ergo niet bij elk ding een cijfer toekennen.
Na deze eerste schrik, toch ook een juich stemming, dat ik dus niet achtervolgt zou kunnen worden door nachtmerries over mislukte tentamens van de 23 dingen. Het moet gezegd, ik heb al deze maanden een bijzonder goede nachtrust gehad.
Bij ding 1 daalde er al een hopeloosheid over mij neer, zonder de coaches was ik ook nooit verder gekomen. Als het mij niet is gelukt om een e-mail account aan te maken, daalt er al zo'n negatieve stemming op mij neer, dat had ik een bijl gehad, ik amok zou hebben gemaakt.
Door er met mijn mede reizigers in de 23 dingen over te praten, viel het me op dat dat helemaal niet iets is om je over te schamen, menigeen moest meerdere keren de geheime tekens doorgronden en duiden en uitproberen voordat zij tot ding 1 werden toegelaten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer