muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

vrijdag 8 januari 2010

vervolg ding16 en 17

Ik was met ding 17 begonnen,omdat het me maar niet lukte om een filmpje in mijn bericht te verwerken. Eerst de blogs van Nel P., bonbonblog en leestjesnieuws en van Grietje Mus gelezen en toen de volgende adressen bekeken: www.heritage.nl/genealogie
Gezien mijn naam natuurlijk heel interessant, was al bijna begonnen om mijn stamboom daadwerkelijk in te vullen, maar toch maar niet. Als ik klaar ben met de 23 dingen is het natuurlijk nog te overwegen om het dan te gaan doen.Vervolgens www.last.fm voor mijn zangeressen. Callas uitgebreid kunnen vinden , maar snik eva Maria was nog nergens te bekennen. Grietje Mus had het over de google map, waarover ze was geattendeerd door S. Mijn straat en huis uitgebreid bekeken en de straat van mijn zus in Belgie.Als laatste www.stumbleupun.com gedaan eerst geen hit, maar toen bedacht dat ik wel eens wilde zien of er iets van het jachtslot St. Hubertus op de Hoge Veluwe te vinden was . Ja dat was er.Geprobeerd omdat te transporteren naar mijn blog. Er ging een lichtje bij me branden bij de aanwijzing dat er eerst geknipt moest worden, maar verder snapte ik niet echt wat de ultime handeling dan zou moeten zijn om de video in het bericht te krijgen. Hier even een ontboezeming. Intimi weten, dat ik in mijn kleutertijd op mijn eindrapport 2 onvoldoendes had. Je raadt het vast al.. Ja hoor het was voor plakken en knippen. .
Dus toen heb ik eerst geknipt en daarna met de muis in mijn bericht gaan staan en toen verordoneerd, dat er geplakt moest wordenen laat dat nou lukken. Vervolgens was ik zo verbouwereerd, dat ik hlemaal vergat om hier nog een begeleidend schrijven bij te verrichten. het lukte me ook niet om het bericht te bewerken. Vandaar dit vervolg bericht met nogmaals mijn wapenfeit. Ik ben echt trots op me zelf. Nu maar hopen dat mijn coach S. mij in de waan laat dat ik dit naar behoren heb gedaan.

4 opmerkingen:

  1. hallo Janopera
    Ik wil je niet ontmoedigen, maar op dit moment zie ik geen filmpje dat ik kan bekijken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. knap Jan!! leuk om nieuwe trucjes te leren he? en knippen zonder schaar is sowieso handiger en minder gevaarlijk! groetjes & fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beste Jan, hecht alsjeblieft niet zoveel waarde aan mijn oordeel. Je hebt zelf gezien dat het filmpje in je bericht is verschenen en je bent met recht trots op jezelf. Het feit dat je het 2x hebt moeten doen betekent bovendien dat die eerste keer geen toeval danwel gelukstreffer was.
    Je hebt er kennelijk wat jaartjes op moeten wachten, maar voor knippen en plakken heb je nu beslist een dikke voldoende!

    Dat Grietje jouw filmpje niet kan bekijken kan niet aan jouw gefröbel liggen. Bonbon en ik kunnen het immers wel. Misschien ligt het aan haar pc-instellingen of internetverbinding, of misschien lag YouTube er op dat moment even uit.

    Hoe groot is nu de kans dat je na deze cursus een pc + internetverbinding koopt en je gaat verliezen in stamboomonderzoek?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook ik zag het Hubertusslot dubbel en dwars. Je hebt inmiddels vast ook gezien dat jouw Eva Maria W. vele, vele malen te bewonderen is in diverse creaties via dit YouTube. (Helaas niet te vinden op muziekluister-site Grooveshark, ja, ook daar Callassen genoeg.) Ik ben erg benieuwd naar jouw ervaringen met ding 21 trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer