muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

vrijdag 22 januari 2010

Oplossing Ding frustratie

Het is soms adembenemend hoe mijn "Engel" (Grietje Mus) dit voor mij schier onmogelijke probleem heeft opgelost. Ze kwam zag en sprak mij toe en onder bezielende leiding verscheen als bij toverslag weer mijn zo vertrouwde lay-out. Als dank daarvoor heb ik het recital van Nora laten horen en zien en een stukje van de "Metworstrennen uit Boxmeer"
Ik kan nu zonder nachtmerrie dit weekeinde ingaan. Dank dank dank hiervoor.

1 opmerking:

  1. Hallo Jan, je gaat gewoon te snel(ik kan het niet goed hebben dat je me ingehaald hebt) vandaar dat je per ongeluk wat wist van je blog. Ik ben ook erg benieuwd naar de Boxmeerse "metworstrennen", dus als ik je ergens mee kan helpen.? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer