muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

zaterdag 23 januari 2010

Het geleerde in 23 dingen in de praktijk brengen

Het is misschien niet helemaal de bedoeling, maar ik ben zo vrij even een verslagje neer te "pennen" over een door mij opgeloste muziekvraag Van een goede klant van de muziekafdeling.
Vraag; Het Ave Maria van Bebu Silvetti. Hierbij het antwoord
a. wij hebben niets van deze componist
b. CDR heeft drie platen, maar daar staat geen informatie bij spoor
c. adres van You tube is HTTP / / www.youtube.com/
   Zoekopties Bebu Silvetti uitvoering Ave Maria
Je krijgt dan Verschillende mogelijkheden

Verder een bijlage gestuurd van wat in de Wiki vond over deze componist en dat was in het Engels, Maar dat heb ik laten vertalen en Vervolgens met Kunst en Vliegwerk ingeplakt als bijlage bij het bericht aan de klant.Pas als de klant te vreden is, is de missie wat mij betreft geslaagd.
Het vergt nu vooral veel oefening om de snelheid wat te verhogen, voor mij is het belangrijk om met het geleerde in de praktijk te experimenteren

1 opmerking:

  1. Wees alsjeblieft zo vrij om dergelijke praktijkvoorbeeldjes in je blog op te nemen. Hier kunnen we allemaal van leren.
    Verder niet te kritisch op jezelf zijn; één stap tegelijk, Jan. Die snelheid komt later wel.
    Je gaat nu al zo snel dat ik moeite heb om je bij te houden! Wanneer komt coach I. terug??

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer