muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

donderdag 21 januari 2010

vervolg ding 19 Hives en aanverwante zaken

Zit nu helemaal gevangen in de Hyves, het wordt zo wel een hele correspondentie.
Nu maar hopen dat men zich niet gepasseerd voelt als ik niet stante pede antwoord op al de gedenkwaardige krabbels geef.
Heb nog een ander wapenfeit te vermelden. Sinds vorig jaar mei zit ik al op een Ning, maar omdat ik niet snapte hoe één en ander werkt heeft het tot gisteren moeten duren voor ik me er weer aangewaagd heb.Dus dat is één van de zegeningen waar deze cursus mij heeft gebracht. Ik durf zonder schroom dingen uit te proberen.Oef was net even dit bericht kwijt en was bang dit hele epistel opnieuw uit te moeten typen, dus even gekeken of ik er nog een concept van had en ja hoor gevonden.
Nu zit ik de kleureninkt te zoeken, die ik normaal altijd bij de hand heb. Helaas iets aangeraakt met de volgende mededeling
Deze website gebruikt een scriptvenster waarin u om informatie wordt gevraagd. Als u deze website vertrouwt, kunt u hier klikken om scriptvensters toe te staan...
Nu stuit deze zin op de kern van deze cursus voor mij en dat is:
Het hebben van vertrouwen in Internet en de angst dat je privacy er onder zal lijden
Dus is het antwoord, zolang de coaches aan mij geen sein geven dat ik rustig de scriptvensters kan toe staan zolang vertrouw ik deze website niet.

1 opmerking:

  1. Vertrouw vooral op je eigen intuïtie (zonder al te paranoïde te worden uiteraard). De ene website is beslist de andere niet, dus een eenduidig sein kan ik je niet geven.
    Je doet het verder erg goed en dankzij je uitvoerige, maar vooral leuke, berichtjes is het mooi om te zien hoe je inderdaad steeds meer durft en gewoon probeert, zoekt en vindt.

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer