muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

donderdag 25 november 2010

Eva-Maria Westbroek website

Net Eva- Maria's website in mijn blog weten op te nemen.
Belangrijk want:
a. ben ik dus een fan van haar en
b kan ik de speellijst voor de komende tijd in de gaten houden.
Jullie bloggertjes besefffen nog niet half hoe blij ik ben als me iets lukt wat ik ooit op de cursus geleerd heb. Dat mijn grijze hersentjes toch nog een beetje werken.
Waar hebben we het dan eigenlijk voor geleerd als we het toch nooit meer gebruiken.
De belangrijkste les was voor mij:
Met vallen, opstaan en weer doorgaan dan kom je een heel eind

1 opmerking:

  1. Inderdaad, mooi gezegd die laatste zin.
    En let maar op: hoe meer je,wat je hebt geleerd gaat gebruiken, hoe makkelijker het wordt.
    En wie weet, hoe leuker je het gaat vinden. Ik vind het goed van je, dat je ondanks dat het je moeite kost, je toch doorgaat.
    En je zult zien, dat er ook steeds meer uit de 23dingen cursus in ons werk gebruikt zal gaan worden (bijv. straks met de nieuwe website, en bicatwise wat er aan zit te komen).

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer