muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

vrijdag 26 november 2010

6 opmerkingen:

  1. Operameneer, hoe kun je een reactie verwachten, als er niets in je bericht staat?Ik heb lang gewacht, in de veronderstelling dat je wat zou gaan invullen. Maar niks. Ik wil graag communiceren en liever nog horen wat je zoal beleeft op opera- en ander muziekgebied.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja sorry,

    ik had een item willen brengen met de jongste dirigent ter wereld,maar het filmpje krijg ik er niet op en daarna ben ik mijn blog weer een tijdje vergeten. Mijn muziekleraar tevens dirigent tipte ons cursisten op deze jonge man tijdens de les dirigeren en maatslaan. We hebben daar zelf les in gekregen en verschillende groten der aarde mogen bewonderen.
    Ik ga er zeer zeker nog achterheen, want die jongste dirigent was echt fantastisch

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Jan, bedankt voor je leuke reaktie op m'n blog! sommige voorvalletjes met klanten zijn te irritant, grappig of gewoon leuk om niet eventjes in een blogje te zetten, gistermiddag kwam er bijv. een kollega aan de balie die vroeg "heb je de tijd"? ik dacht, leuk, nu komt de vraag, maar ze bedoelde gewoon of ik wist hoe laat het was, hahaha, overal hangen klokken, maar mensen, zelfs kollega's, zoeken nog steeds naar de tijd en het is waar, soms is de tijd zoek..... groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Janopera, ik heb een (wel engelstalig) linkje voor je over een opera-project, misschien vind je het leuk: opera by you
    (ik ben net wakker geworden vanwege honger, vandaar dit midden-in-de-nacht-tijdstip bij de reactie)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een erg late reactie, ik had al zo vaak om niet gekeken, dus vandaar. Nu ga ik zelf op zoek naar de jongste dirigent en ik hoop toch bij je te mogen aankloppen als ik die niet vind.
    Dat je nu van louter passief muziekliefhebber toch ook actief geworden bent, zo lijkt het althans, is verrassend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. http://www.blogmi.be/2010/12/10/jonge-dirigent/
    Bedoelde je deze? Ik vind hem fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer