muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

zaterdag 14 augustus 2010

Sjabloonontwerper

Van een ' lezertje' en wel van Nel P. kreeg ik de vraag waar mijn nieuwe layout van mijn blog vandaan is gekomen. Als operaliefhebber heb ik wat met toneelgordijnen en bij het opnieuw opstarten van mijn blog stuitte ik via het dashboard op de mededeling : Nieuw: Sjabloonontwerper. Dat heb ik aangeklikt en er kwamen tal van mogelijkheden. Ik heb er wat meegespeeld en mijn blog vervolgens deze " uitstraling" meegegeven. Ik laat daardoor het verleden van de 23 dingen ook een beetje achter me. Maar de goede dingen moeten nog wel even nog worden geïntegreerd.
Momenteel aan het klungelen hoe ik librarything in mijn blog zal kunnen integreeren, daar kom ik nog op terug.
Wordt vervolgd

1 opmerking:

  1. N.a.v. je berichtje op mijn blog zag ik dat je je blog nieuw leven hebt ingeblazen. Leuk die toneelgordijnen, dat past goed bij je blog-naam! En leuk dat je weer aan het bloggen geslagen bent. Succes daarmee! groetjes, Tiroka

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer