muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

vrijdag 29 oktober 2010

Correspondentie

Laatst sprak ik bonbonbloc. Ze prees me dat ik verder met mijn bloc ben gegaan.
Maar ik merk toch dat ik na plaatsing van mijn stukje ook heel graag van iemand een levend teken verneem > Het lijkt nu of ik in het openbaar een dagboek bij houd, wat niemand blijkbaar een ene moer((excuus voor deze uitlating) interesseerd.
Wordt ik nu gestraft, omdat ik ook niet op al de berichten van anderen reageer.
Als dat zo is, hoor ik dat graag, dan zal ik mijn leven beteren.

6 opmerkingen:

  1. Het interesseert mij wel degelijk ene moer, J.O.! Blog jij maar lekker verder, ik blijf je lezen. En als ik eens niet reageer, dan is dat beslist geen teken van straf maar eerder van luiheid. Sorry.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hi mister opera!! gewoon doorgaan he?! ook al zijn er geen regels voor het al of niet reageren is het natuurlijk wel leuk om reakties te krijgen! of applaus, of een staande ovatie! geen gek idee met jouw achtergrond hier, nee, haha ik zie het doek nog lang niet vallen!!! groetjes & tot wo

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je moet wel gewoon doorgaan hoor. Ik lees je blogs altijd, maar reageer niet altijd...
    Ik ga mijn best doen om meer te reageren, want ik weet hoe leuk het is om reacties te krijgen! Groetjes, Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Opera,
    Ik had een hele lange brief aan je geschreven, maar toen ik de reactie wilde plaatsen is er iets helemaal fout gegaan. Ik kan nu de concentratie niet meer opbrengen om mijn hele lange verhaal voor de 2e keer te gaan opschrijven. Ik ben werkelijk gefrustreerd, maar dat duurt hopelijk geen weken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Misschien ging het verkeerd omdat ik veel te lang nadacht en zorgvuldig schreef. Misschien wil Blogger alleen flitsende reacties? Beter dus voortaan eerst in Word te schrijven en dan pas de reactie te 'plakken'.
    Ik zal mijn best doen om een nieuwe reactie te versturen, want je bericht is dat meer dan waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mijn wijdlopige eerste reactie (zomaar weggefloept) probeer ik nu in enkele zinnen te vangen:
    - Het krijgen van reacties is héél erg leuk. Maar als ze niet komen hoef je niet te stoppen met bloggen. Ik blog ook voornamelijk omdat ik merk dat ik op die manier mijn aangeleerde vaardigheden uitbreid en bijhoud.
    Misschien geldt dat ook voor jou?
    - Als je zelf blogt blijven collega’s wel kijken (dat denk ik tenminste), al reageren ze niet. Juist omdat je in onze werkkring elkaar vaak niet in levende lijve aantreft, is het goed om je ‘te laten kennen’.
    - Wat is er mis met een dagboek?
    - Sinds de kennismaking met LibraryThing schrijf ik door mij gelezen boeken niet meer in mijn schriftje: LT biedt zoveel leuke extra’s die ik niet versmaden wil. Ook ik was hevig teleurgesteld in het minieme aantal mensen dat een recensie geeft, maar mijn eigen recensies zijn nu gewoon voor mezelf. Op die manier hou ik mijn leeservaring
    levend en heb ik een mooi archief. Puur eigenbelang dus.

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer