muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

dinsdag 24 november 2009

Hallo allemaal,

Heb in tijden hier niet meer aan gewerkt en wilde dus maar weer helemaal opnieuw beginnen en dan mijn blog bewerken zodanig dat ik bij het begin weer een videovoorstelling zou krijgen, maar ik snap dus niet hoe ik mijn blog moet manipuleren om dat voor elkaar te krijgen.
Dus ik zit maar wat uit te proberen en me dus weer helemaal in dit moeras te manouvreren en mijn excuses dat ik zo negatief klink, maar ik heb mateloos veel bewondering voor al die gene die dus zo te zien vele malen knapper met dit fenomeen zijn, dan ik ooit zal worden.

Nu hou je het toch niet voor mogelijk. Heb toch iets kunnen vinden om mijn blog te kunnen bewerken. Heb nu allerlei leuke kleurtjes "gemaakt"en mijn top tien uitgebreidt ( let wel het is nog geen ultieme lijst maar toch.

5 opmerkingen:

  1. Wat me nu ook verbaast, waar zijn al de andere mededelingen van mij en de reacties daar op gebleven. Als dat zo door gaat blijft er niets over van wat ik dan nog wel voor elkaar heb gekregen over.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. O ik zie het al er zijn ook verwijzingen naar ouder bericht en verwijzingen naar nieuwer bericht. Gelukkig nog ietsw van de "huisvlijt'bestaat nog op mijn blog, maar zal ik nu maar op houden voor ik er nog slapelozenachten van krijg!!??

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Opera, ik vind het maar niks dat je jezelf een moeras intrekt. Het is wel zo dat, als je een poos niets doet, je meteen alle handigheidjes verleert. Maar het kan toch dat deze manier van leren niets is voor jou? Zo gek is dat niet. Hier moet een mouw aan gepast kunnen worden; ik weet zeker dat er met een van de begeleiders kan worden besproken dat de cursus wordt aangepast en dat je alleen die dingen doet waar je echt wat aan kunt hebben en die niet al te veel tijd eisen. Vergeet niet dat degenen die het lollig vinden er onwijs veel tijd instoppen, en met een fulltime baan is dat nauwelijks mogelijk en als je geen plezier hebt in deze dingen is het gewoonweg ook niet op te brengen. Dat neemt niet weg dat er een aantal dingen te leren zijn die je óf zou kunnen gebruiken óf waarvan het handig is als je weet wat ze inhouden. Als het echt een enorme opluchting voor je betekent om helemaal te stoppen is het zeker een optie, maar als ik jou was zou ik pas beslissen na de "terugkom"dagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janopera
    Als jij je best doet ben je zeker tot veel in staat. Ik zal je berichten met belangstelling volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dag Janopera
    Ik schrijf hier maar mijn reactie. Je laatste bericht staat namelijk in de kopbalk van je blog en niet op de normale plek van een bericht. Die T. (beter minder herkenbaar benoemen vanwege privacy) moet je maar niet te serieus nemen. Wat weet zij er van?

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer