muziektheater amsterdam

muziektheater amsterdam

donderdag 15 oktober 2009

Vandaag Netvibes en Rss gedaan Gelukkig waren Ina en Tonnie er, zodat er toch nog iets uit mijn handen is gekomen

Ben hopeloos geval, want ik wil heel graag een handleiding naast de computer hebben liggen, in plaats van een filmpje.
Liever nog had ik twee computers, waar ik tegelijktijd met het filmpje precies doe wat voorgedaan wordt, zodat ik hier iets meer gevoel voor krijg.

Hou er nu maar mee op , maar het zal mij benieuwen of er ooit iets van terecht komt met mij

Veel geluk , rust en wijsheid aan mijn medecursisten gewenst en fantastisch wat jullie allemaal wel voor mekaar kunnen krigen

4 opmerkingen:

  1. Beste Janopera, wat jammer dat recensies van opera's niet de bedoeling zijn. Weet je dat wel zeker? Als ik het voor het zeggen had...volgens mij leren mensen spontaan en gemakkelijk nieuwe dingen als ze gebruik mogen maken van iets wat ze heel erg interessant vinden, dus volgens mij is het geen probleem als jij alle opdrachten doet met als insteek 'muziek'. Maar ja, ik ben ook maar een beginneling.
    Overigens:
    Wie zijn al die blije mensen die ik voorbij zie schuiven in de diavoorstelling op je blog? Dat heb je toch dan wel voor elkaar gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Janopera. Ook al valt het niet mee, zelfs mij lukt het, weliswaar na de nodige inspanning, om nieuwe dingen te leren en uit te proberen. Dus nog niet opgeven en opera als insteek nemen lijkt me heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jan, ik vind je erg dapper. Ik denk dat je in de loop van de tijd het makkelijker gaat vinden. Tenminste dat was m'n ervaring.

    groet, Mariƫt

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Janopera, je blog ziet er prima uit vooral de diavoorstelling is erg mooi. Zet hem op, mij lukt ook niet alles in 1x. groetjes Bea

    BeantwoordenVerwijderen

kasteel Boxmeer

kasteel Boxmeer